Väääldigt längesen!

Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg, shit de va verkligen jätte längesedan jag skrev...
och ja kan inte lova att jag kommer börja skriva mera nu heller, men just nu kände ja för att skriva lite, vad ja ska skriva de vet jag inte ;P haha blir väll ett flummigt inlägg om allt och inget typ.


Jobbet flyter på som vanligt, ska snart flytta IGEN, shit va ja flyttat de senaste tiden ! haha
Men det ska bli otroligt skönt att få något som är ens eget och man kan bo där huuuuuur länge man vill!!
Både jag och Erik är otroligt nöjda så det känns väldigt bra! Längtar! =)

Idag har verkligen varit en underbar dag ute, sol sol och åter sol! Kan den inte alltid vara kvar!
Man blir så mycket gladare och piggare av ljuset och solen! :)
men men, dom säger ju att det kommer mera snö redan imon!! =((( Inte okej!!!


Ne nu ska jag försöka fixa lite mat innan älsklingen kommer hem... får se vad det blir idag!

Hejsvejs på er! :)

Kommentarer
Harriet

Vad glad jag blev av att Du låter så positiv.

2011-03-17 @ 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0