17 Mars 2010

Humm borde verkligen sova, har varit dödstrött exakt hela dagen, men nu så funkar det inte ändå..
skumt, jag har så sjukt ont i magen... har haft det väldig länge nu, börjar fundera på om jag kanske ska kolla upp det.. fast anledningen till varför jag har så ont idag... den vet jag ju.. men men får se hur allt blir.

Imån fyller min älskade farmor år, får se vad man ska hitta på till henne :)
Allt hon önskar sig är att jag kommer ;P
Min söta lilla farmor! <3

Ja, jag har väl inte så jätte mycket att skriva om egentligen....
ska försöka sova nu snart igen...


Erik, Jag tycker om dig! Tack för att du finns! <3

Kommentarer
Sofia

Näe, inte speciellt mycket.. Min syster är helt galen i det så hon har börjat dra med mig. 24-25 april har jag för mig att mässan i kungälv var..

2010-03-18 @ 12:03:44
URL: http://fialuringens.blogg.se/
nancy.

Tack gumman.

2010-03-26 @ 00:12:57
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0