Blogg??

Jahaaa, har jag en sånhär? det hade jag ju nästan glömt! ;P

men egentligen så har jag inte ens nått att skriva, livet rullar sakta men säkert frammåt, synd bara att det ska vara så många hinder på vägen, någon som kan ta bort dom? Hade blivit mycket tacksam!

Humm ska man skriva mer?? jaha okej då, humm... ska åka till sälen på lördag med bästa Gummsi & co.
Det ska bli riktigt skönt att komma bort och slippa tänka på vardagen, frågan är bara om jag kan släppa den?
men jag ska verkligen försöka njuta av min semester...så att man kommer tillbaka med friska nya tag! =D
--

Jag trodde inte på att detta hade tagit så mkt på mig, förens nu..
Jag lever på minnen just nu... jag vet att allt är förstört, men jag sparar alla minnen innom mig.
nåndag kanske vi kan se tillbaka och minnas, både du & jag?
--

Jaha, nu då? sova kanske? Jaaa, det blir bra, börjar ju jobba om 6 timmar!
Imån kommer min älskling oxå =D ska bli underbart att träffa dig igen hjärtat!
jag tycker verkligen om dig min skatt! <3

 

Godnatt alla underbara!


Kommentarer
Erik

Hjärtat du har varit med om något som inte någon egentligen borde få uppleva, någon du älskade mer än allt annat lämnade dig, och du var med den dagen. Det är klart att det är jobbigt, det skulle det vara för vem som helst, men du är en stark tjej och kommer att gå ur denna ännu starkare tillslut.



Det kommer snart den dagen då du kan le över alla underbara minnen du har haft med honom, saknaden kommer alltid att finnas men den dagen kommer då du mest minns de fina sakerna med honom.



Jag fick aldrig den äran att träffa honom, men på bilderna man sätt och när du pratat om honom så förstår jag att han måste varit världens bästa pappa typ:), jag hade så gärna velat träffa honom om det så bara hade varit för en minut.



Saknaden finns alltid men många fina minnen kommer du minnas för han var din underbara Pappa i många år:)

2010-01-28 @ 13:14:04
Morfar

Det var roligt att läsa att Du har träffat någon som du tycker om.

2010-02-18 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0