Leeedig!!

Såå underbart att få vara ledig lite extra! =D

Igår va jag å min älskade Gummsi på äventyr, stället vi va på är hemligt ;P
Sen på kvällen körde jag å Andreas in Linda & Nancy till stan, dom skulle ut och göra stan osäker.. hehe
hem igen och kolla på 2½ män till vi somnnade både jag å Andreas, vi skulle ju upp vid halv 2 först för att åka in till stan å hämta tjejerna, men jag orkade verkligen inte gå upp då, så dom fick vara ute till 3 och ingen va gladare än dom två hehe...
Hoppas ni hade skoj mina älsklingar! :) ♥

Idag har inte varit någon bra dag hittils, men förhoppningsvis blir den bättre när jag ska till Jessica  & Alicia.
Jessica ska jobba inatt så jag ska passa Alicia, det är alltid lika skoj att vara med er! ♥

Erik, du är min, bara MIN :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0