Familje-känsla!

Jag va och hämtade bröd hemma hos mamma nu ikväll, och jag fick verkligen en sån familje-känsla på något sätt, en konstig känska men ändå otroligt bra, typ saknad av det vi en gång hade när vi va en hel familj.
Det va fixar inför morgondagen i köket, dom små "kom ihåg" lapparna mamma alltid skrev låg även där idag (fast till henne själv då) 2 koppar va framdukade... och mina ögon mötte Pappas bild som sitter på frysen, jag blev kall i hela mig när jag insåg att detta aldrig går att få tillbaka, vi kan aldrig bli en hel familj igen..
Nu är det lixom bara mamma där...och jag är någon annanstans, och pappa i himlen.. alla 3 på heelt olika ställen, det känns skumt...
Pappa, du ska veta hur mycket jag verkligen saknar dig, det vi en gång hade... och på nått sätt saknar jag det vi aldrig fick..
Men allt jag kan göra nu är att tänka tillbaka och minnas alla underbara år vi faktiskt fick tillsammans, jag värdesätter dom högt ska du veta.
Men du finns, sålänge jag minns...
-

Jag har sett dig le, Jag har hört dig gråta, Det är alltid svårt att se kinder som är våta.
Men jag finns här för dig min vän, i alla lägen... Jag vill inte att du ska tveka på det nånsin, för jag vet att du vet att jag finns här, dygnet runt. Jag älskar dig och vill att du ska må bra, och jag tänker göra allt som jag kan för att det faktiskt ska bli så. Att se någon ledsen eller inte må bra, är det värsta jag vet... men du min vän, du ska veta, att det är aldrig fel att visa sina känslor, även om dom är ledsna eller glada, alla har rätt till alla känslor.
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
nancy.

Jag älskar dig min vän.. <3

2010-04-07 @ 01:33:54
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0