Positiva tankar till världen!

Ja, det är vad man borde göra, tänka mera positivt, folk är alldelss för dåliga på det, man tänker alltid bara på allt som gör att man mår dåligt eller inte glad, varför är det alltid det negativa som tar över allt?

Jag har iallafall bestämt mig att försöka se positivt på så mycket som möljligt här i livet, för livet är alldeless för kort för att bara tänka negativt, visst man kan ha sina dåliga dagar och man kan verkligen må piss dåligt, men bland allt det tråkiga så finns det alltid ett ljus! Nu kan folk tro att jag fått nån smäll i huvudet och inte riktigt vet vad jag pratar om, men det är just det jag vet... för jag vet hur det är att må riktigt jävla dåligt, men bland allt det dåliga så har jag ändå alltid sett ett ljus i det hela, det kommer alltid nått posivit efter det negativa... så tro mig, jag vet precis vad jag säger!

Jag ska bli en gjädjespridare!! nån som är på? Nancy är det, de vet jag! nån mer?

Visa alla era nära och kära vad dom verkligen betyder för er, dom kommer att uppskatta det ,jag lovar!
Prata om positiva saker med människor som ni känner, jag lovar att du blir gladare efteråt!
Försök att tänka på det där "ljuset" i allt det mörka, så ska du se att det mörka blir ljusare direkt!
Mår du dåligt, så försök se att det blir bättre till slut!

Jag älskar mina vänner och det är vissa av dom som fått mig att inse vissa saker här i livet, tack för allt alla underbara människor som gör att mitt liv är värt att leva! utan er, så är jag ingenting! Ni är underbara!

Pappa, jag saknar dig massivs, men jag vet att du vill att jag ska må bra och leva ett jätte bra liv, så det tänker jag göra, jag tänker göra dig stolt... för det vet jag att det är precis vad du vill, Jag älskar dig!


Kommentarer
Nancy

Oj.. Emma! Vad stolt jag blir över dig nu. Och du har så rätt och jag är absolut på!

Till och med jag fick mig en tankeställare nu. Man måste tänka på det där positiva, trotts att det svåra man går igenom ibland. Man måste fokusera på det där som faktiskt är bra, som du tex, du är bra ;) haha..

Jag är verkligen stolt över dig, och jag är stolt över att vara din vän, du är faktiskt bäst!

2009-03-24 @ 01:10:31
URL: http://giveitall.blogg.se/
LindaMartinsson

Räkna med mig.. :P Jag é på. & du gummsi, du har alltid varit en glädjespridare för mig. :D

2009-03-24 @ 10:12:40
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Eva-Lena

Vad skönt Emma att höra att du är på väg åt rätt håll. Vi stöttar varandra :)

Kram

2009-03-25 @ 20:26:48
URL: http://www.evalena.wordpress.com
hanno

Nu anar du nog inte vad glad jag blev bästaste Emmo! <3 jag är också med!

2009-03-25 @ 23:46:25
URL: http://hannooh.blogg.se/
hanno

äntligen gick det att komentera din blogg, har inte gått på flera dar :P

2009-03-25 @ 23:47:10
URL: http://hannooh.blogg.se/
Karina

:) Du är grym! <3

2009-03-26 @ 00:29:06
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Mårten

På!! Hade ju mitt klagoband förra året ;) undra var det tog vägen ;P hahaha..

2009-03-26 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0