Ny Vecka, Nya tag!

Igår va det verkligen inte lätt att somna kan jag lova, jag låg vaken till ca 3 inatt nästan halv 4, 03.18 kollade jag på klockan sist, och jag visste at den skulle ringa 04.45.,.. så det blev inte mkt sömn för min del inatt, men när klockan ringde så va det bara att gå upp och se glad ut, och jag kan lova, jag va dödstrött... men men jobbade som vanligt idag, slutade vid 2, det är de som är så positivt med att vara tidig, att få gå hem så tidigt, efter jobbet så åkte jag och mamma till (Sofia, läs noga nu) media markt och köpte brödrost, som oxå va OBH Nordica, Chilli serien, och en el-visp, vi åkte även en sväng till IKEA och köpte massa roliga grejer,, ooh det är verkligen mega roligt att få köpa nya grejer!
Sen va det dags att åka tillbaka till jobbet igen för vi skulle ha kvällsplanering, dötråkigt när man varit tidig, men men det måste gå det oxå, sen tog jag och Jessica en lång go promenad, och tjötad om allt å inget! =)
Och nu sitter jag här i min säng typ helt död,,, är verkligen skiiiit trött, ska snart sova och i mån är det en vanlig arbetsdag igen!

Längtar sååå otroligt mycket tills på lördag när vi ska till sälen, det ska bil så underbart att få komma bort ett tag och bara ta de lungt och koppla av, och framför allt umgås med underbara människor! =D

N - Jag tänker på dig, hoppas du har det bra i sthlm! Finns här för dig Vännen!

Ta hand om er där ute!


Kommentarer
Louise

Sv: ja de e underbart me extra pengar! kan verkligen behövas om man säger så!

2009-01-19 @ 20:19:40
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Sofia

Det låter bra det där.. :)

2009-01-20 @ 19:16:36
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Nancy

tack vännen. Det betyder mycket att du finns, det vet du. Vi ses snart, jag älskar dig <3

2009-01-23 @ 01:47:53
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0