Jag lever!

haha jag vet att jag är skit kass på att skriva.... men jag gör inte så mkt mer än att jobbar, så det är rätt tråkgit att skriva att jag bara jobbar =P

I fredags iofs så va jag med Gummsi en stund, vi va på backaplan och kollade runt, och det blev en hel del köpte för Gummsi å Nicke! Hoppas ni trivs med eran nya tv! =)
Sen åkte jag hem och typ somnade... sov ifrån 9 till halv 12 dagen efter... det va riktigt skönt att få sova ut riktigt, sen va jag jätte pigg =D
Sen igår strax innan halv 2 så kom Jenny å hämtade mig, jag skulle med min kusin på disney on ice! =)
Trevligt Trevligt! Efteråt åkte så kom Jenny och hämtade mig och Frida igen, och vi åkte till mig en stund innan Susanne kom och hämtade henne =)  Kvällen blev lugn, kollade på Körslaget! =)

Idag får jag se vad som händer... det är ju söndag, träningsdag.. men får se om det blir nått =P


Ha de bra allihoppa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0