2009

Ja jag kanske ska ta och uppdatera lite!
Min nyår va hur mysig som helst, de hela började med att Jag,Emma å Louise åkte in till stan å kollade på fyverkerierna, sedan åkte vi till kungälv och gjorde oss iordning och gjorde mat tillsammans, eftersom att dom felsta va bortresta detta året så blev det bara vi tre kvar här hemma, men det är inte så bara de, vi hade det jätte mysigt hela kvällen.
Efter att vi hade ätit så åt vi efterrätt och sjung singstar, klockan närmnade sig halv 12 och Martin kom å hämtade oss och körde oss in till stan, vi ville vara där vid 12-slaget. Även där blev det fyverkerier ett tag innan vi åkte tillbaka till kungälv igen. Där fortsatte kvällen med mkt tjat och avslutades med en film! =)
Tack tjejer för en mysig nyårsafton! =)



Ja efter de då, vad har jag då gjort =S humm.. tagit de väldigt lungt, jobbat, varit på backaplan med Jessica,Robban å Alice, dom köpte ett nytt skrivbord som jag å Jessica sedan satte ihop! =)
Jag har även träffat Karina en del! Det är alltid lika roligt att träffa dig vännen!
Och nu ikväll så har jag varit på "Wii-kväll" hos Karin, med Jessica och Tessan!
Det va riktigt trevligt, gick lite segt i början men ja fick allt till de på slutet =D

Imån är man ledig igen och det är gött som fan!


 

Grattis Eva-Lena på födelsedagen

Grattis Hanno på namnsdagen!


Kommentarer
Eva-Lena

Tack så mycket Emma.

Kram

2009-01-06 @ 07:54:39
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0