Torsdag!

Idag har jag jobbat min näst sista dag på jobbet, fick jätte fina presenter av mina arbetskamrater och jätte fina teckningar av barnen =) Gud vad jag kommer sakna dom allihoppa, tur att jag kommer träffa dom nästan varje dag ändå! haha

sen åkte jag hem till mamma och åt snabbt innan jag åkte hem igen, väl hemma så somnade jag i soffan för att jag va så trött.... sov typ 30 min sen kom Gummsi å Emma förbli en stund! Dom gjorde mat och Emma hjälpte mig göra en kladdkaka som ja ska ha med till jobbet i mån...=)
kvällen blev lugn med två underbara vänner!

-

Gummsi, jag vill bara tacka för att du kom ut en stund igår så att jag fick prata av mig pyttelite iallafall!
Det kändes skönt! Du är underbar vännen!  Tur jag har dig! Du är så betydelsefull för mig så du anar inte!
Jag älskar dig massor!
-

Pappa, jag saknar dig hur mkt som helst, saknaden är obeskrivlig! Och i mån skulle du fyllt år, 56 år... Grattis i förskott min underbara älskade Pappa!


Kommentarer
mamma

roligt att höra att dagen varir bra kram mamma

2009-02-19 @ 23:07:03
URL: http://emmoo.blogg.se/
Karina

Men åhh, du fattar ju inte vad jag menar. Det va en kvinna som sa nått till mig här om dagen, som fick mig att tänka efter.. Hon sa att folk ger upp för lätt.. De skyller på annat och förstår inte att det bara är man själv som kan göra saker bättre, ingen annan. Sån är jag också ibland. Jag kommer inte exakt ihåg hur hon uttryckte sig, men det va verkligen smart sagt!



Men vadå, jag säger inte att du ska acceptera läget.. Nu missuppfattar du mig igen! Jag menar att du måste tillåta dig själv att känna sorg osv, och inte bara stänga inne allt.. Jag säger inte att du behöver prata, om du inte klarar det, men du visar ju inte ens för andra att du är ledsen, vilket du borde. Det är ju därför man har vänner - för att mans ska stötta varandra genom allt. Det är ingen som tycker mindre om dig eller dömer dig bara för att du kanske gråter.



Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag blev lite ledsen för att du hade skrivit sådär, att det bara är vida som frågar hur du mår. För det stämmer inte. Jag tycker iaf att jag försöker.. Nej, nu måste jag lägga mig.. Ska plugga exakt hela dagen imon. KUL! Nog.



Sov gott, och tack. Jag ska göra mitt bästa, men det är tveksamt om jag klarar omtentan faktiskt. Har inte hunnit plugga så mkt. Men men..



Puss

2009-02-19 @ 23:37:47
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
lindamartinsson

du betyder för mig med vännen. Jag ställer alltid upp för dig. Hoppas du vet det. Jag älskar dig emma ekström.

2009-02-20 @ 16:32:16
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0