Söndag!

Då va man hemma ifrån Stöten igen, allt blev ändrat in i sista sekunden, så i fredagkväll fick vi oss en ryck och började städa å fixa iordning stugan, och slängde i oss mat för att sedan packa in i bilen och åka hem på natten, Emma & Jenny tyckte att det skulle bli lättare eftersom att barnen då sov, men så va inte fallet i våran bil, Joel va vaken ifrån Grums och nästan hela vägen hem, när vi hade 5 min kvar så somnade han, så jag fick sitta och underhålla honom hela vägen, gud de gjorde ont i hela mig när han va så ledsen hela vägen =( men jag gjorde mitt bästa, så bolibompa låten kan man ju utantill nu hehe!
Men annars så va resan som sagt va väldigt "sjuk" vi alla åkte på magsjuka! Men det va ändå skönt att komma bort ifrån allt här hemma och iallafall försöka koppla av lite! Blev lite skidåkning oxå, sista dagen tog jag fram några extra krafter för att jag skulle kunna åka lite skidor med Karina, det blev ca 4 åk, =P med massor av kort å myspys på toppen!
Tack vännen för en sjuk men mysig vecka! Det va verkligen jätte roligt att du kunde åka med! Älskar dig vännen!
Vi får ta igen all den sjuka tiden nångång,! =)
Tack även till Brorsan,Jenny,Joel,Emma,Magnus & Vilmer för en "sjuk" men mysig vecka! =)

Sen ja kom hem så har jag varit en stund på allum med Mamma och Karina, men det blev inte sålänge eftersom att jag inte mår bra så orkade jag inte gå runt där, så vi åkte hem igen, jag och Karina somnade direkt när vi kom hem till mig igen, och sov i ett par timmar innan vi kollade på finalen av körslaget! =)

Idag har jag bara taigt de lungt, jag har verkligen inga krafter i kroppen, plus att jag har spytt igen =(
så i mån ska jag ringa läkaren när jag vaknar.. ska sätta klockan på 6.
Jag får även nycklarna till min lägenhet i mån! =)
Det ska bli underbart!!!!

Nu ska jag försöka sova, är helt slut!

Ta hand om er där ute och Ta hand om varandra, det behövs!


Kommentarer
Eva-Lena

Krya på dig vännen!

Kram

2009-02-02 @ 14:49:45
URL: http://evalena.blogg.se/
Mårten

lr en SjuktMysigHelg!! ;)

2009-02-02 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0