Lägenheten!

Jag har inte haft tid att skriva här denna veckan för jag har delvis varit sjuk, plus att jag har fått min lägenhet så jag har haft fullt upp att fixa i den! Men nu är allt på sin plats och jag har kommit iordning med det mesta! =D


Har sovit första natten här inatt, sov gott som fan =P
Även Karina har sovit här med mig!
Idag har jag tagit de otroligt lugnt! Körde hem Karina vid 5 sen va jag hemma hos mamma och hämtade lite mera grejer,
sen upp till kungälv igen för att vänta på Louise! =)
Vi har kollat på melodifestivalen, men det va ju rena skandalen! hur f*n kunde hon uggla gå vidare!!?? det är ju helt korkat!

Imån ska jag kanske gå å kolla på en ny lägenhet i Backa =P



Det tar 10000 år att lägga upp 1 bild, så jag lägger inte upp några bilder här!
vill nån se hur det ser ut, så får ni komma å hälsa på mig! ;)


Kommentarer
Louise

Melodifestivalen = Skandal!

2009-02-08 @ 12:50:27
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
teres

vad fint du har de =) kollade lite på FB med=)



vad kul =)

jag har oxå varit dålig på att skriva här. men har uppdaterat lite idag =) kramis

2009-02-10 @ 20:05:30
URL: http://sessanfri.blogg.se/
Morbror

Grattis Emma till lägenheten!!!!!!!!!!!!! Den var ju jätte fin Emma.

Hälsningar din morbror och Marie

2009-02-11 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0