Helvete!

Jag märker i hela kroppen att det snart är den 3de, jag är sönder stressad och jätte orolig inför denna dagen, jag borde inte vara det, jag har ju varit med om den förr... det är ju lixom inte den första årsdagen, utan den tredje, men ändå så känns det som att det blir jobbigare för varje år som går.... saknaden efter pappa bara växer och växer, jag önskar verkligen att man kunde göra nått så att man fick ändra iallafall en sak i livet, jag hade direkt valt att få tillbaka min underbara pappa, livet är inte desamma utan honom... !
Jag vill inte må dåligt och gråta mera nu, kan nån ta bort alla tårar och allt det onda i min själ! snälla!
Ikväll har varit hemsk efter att jag kom hem ifrån mamma, usch! tårar,tårar och åter tårar! fy säger jag bara!
men men, det är väll såhär livet kommer att vara ett tag.... bara att leva med de...! Finns inte så mkt mera att göra!


Nu ska jag gå å lägga mig och försöka sova i min stora ensamna säng!
Godnatt!

Kommentarer
Anonym

Min lilla låtsas dotter VI ska ta bort det onda i själen som gör att du TÄNKER på den 3 , men tårarna och sorgen få vara kvar.Det som hände den 3 mars är det att det har gått3 år sen din pappa gick bort, men glöm inte att han finns med dig hela tiden och hsn vill inte att hans lilla flicka ska vara rädd utan bara lite ledsen .

Tänker på dig KRAM

2009-02-25 @ 06:45:39
Eva-Lena

Kram på dig gumman.

2009-02-25 @ 08:14:03
URL: http://evalena.blogg.se/
Marita.D

Tänker på dig.många kramar Marita o Roger

2009-02-25 @ 17:18:51
Hanna

Im always here for you! <3 <3 <3 <3 <3

2009-02-25 @ 19:22:06
URL: http://hannooh.blogg.se/
Louise

Du får höra av dej gumman... :S

Svårt att veta när du mår så här om du inte säger¨nått! finns här! <3

2009-02-26 @ 16:13:31
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Mårten

Vi alla finns för dig vännen!! <3 det vet du! Vi lyssnar alltid o även om du inte vill säga nått. Vi finns med dig, likaså Ingo! Hör av dig vännen!! 24 timmar om dygnet! Pussen

2009-02-26 @ 17:14:17
lindamartinsson

Jag Älskar Dig.

2009-02-27 @ 18:32:17
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0