Fredag!

Ja idag är det fredag den 13:de, och vad har då hänt idag tro?
Jag har jobbat ifrån 6-14, fick veta en underbar sak på jobbet idag, jag ska få vara med och öppna en helt ny avdelning på ett nytt ställe! Det ska verkligen bli hur roligt som helst, och otroligt skönt att veta att man ska få vara på ett och samma ställe, där ingen kan dra och slita i en utan man sköter sitt!! heeeelt underbart!!
MEN, det är blandade känslor i det hela, jag kommer sakna mina goa arbetskamrater som jag har nu, jag har ju varit där jag är nu i 1 år och 3 månader så visst känns det konstigt, jag har ju lärt känna dom alla så otroligt bra och jag trivs faktist väldigt bra där jag är, men jag tackar ju inte nej till denna chansen som jag har fått nu!
så som sagt, det är väldigt blandade känslor, tråkigt att inte jobba tillsammans med dom gamla längre, men otroligt roligt att testa på nått nytt! =D

sen efter jobbet så åkte jag till ullared med Gummsi, de gick rätt snabbt ner idag, vi stannade även och åt på vägen ner, gissa vad? donken såklart hehe!

Sen när vi kom dit och hade kollat lite i affärerna på utsidan, så såg vi att dom stände redan 18, och klockan va då ca halv 5, snacka om att vi fick panik och typ sprang in, vi hade ju massa vi skulle hinna kolla på, till både oss själva och till andra, men vi fixade det, vi hann men aldrig att ja tänker stressa så mkt där inne en gång till,
sen åkte vi hem igen, och då ville Linda stanna på donken igen, så jag fick snällt åka med! haha

och nu är jag hemma, är hur trött som helst, skulle sova förlänge sen men jag har suttit i soffan framför tv:n hela kvällen istället... det är ju skönt det oxå, och faktist njutit av ensamheten! =P Ikväll har det faktsit varit otroligt skönt att vara själv!

Imån kommer Martin hit, får la se vad vi hittar på, jag vill iallafall se melodifestivalen! =)

Nu måste jag sova! Godnatt allihoppa!!


Jag köpte/fick nya skor idag! (Tack, du vet vem du är!)


Kommentarer
Jenny

Fan Va coola!

kram

2009-02-15 @ 22:57:24
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0