Spanien,Semester,Sthlm!

Ja det har hänt en hel del sen jag skrev här sist kan jag lova!

Kan börja med att berätta att Spanien resan va helt underbar, det va skit gött att komma bort, och extra roligt att åka på semester med min bästa vän, då kan ju inget gå fel! =D
Tack gummsi å alla andra för en underbar resa!!

Sen har snart en hel semester oxå gått, shit asså tiden går så sjukt fort så det är inte sant,
och vad har jag nu gjort på semestern?
hummm... jag har mestadels varit med mina underbara vänner!
Varit ute en hel del, och varit runt på lite olika ställen!

Och nästa vecka åker jag,gummsi & Emma till Shlm i tre dagar, det ska bli gött att komma bort ifrån denna hålan i ett par dagar, sen veckan efter så börjar man ju jobba igen.... hur trist som helst! =/
Kan man inte få ha ännuuuuu längre semester? snällaaa!! =D

jaja nu fick ni lite nytt att läsa iallafall!
Ska försöka skräpa mig med skrivandet, men nu blir det nog inte så mkt på ett tag eftersom att jag ska åka bort!
Men ha det så bra alla där ute i världen!
Ta hand om varandra!!


Kommentarer
Louise

HALLÅ.... du har ju vart me mej på ullared me...:(

2009-08-02 @ 16:31:10
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
mamma

trevlig semester ta det lungt och kör försiktigt kram o puss mamma

2009-08-02 @ 22:31:55
URL: http://emmoo.blogg.se/
Hanno

Det var på tiden Emmo Pemmo :D

2009-08-03 @ 19:48:28
URL: http://Http://Hannooh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0