Freeport!

Idag efter jobbet åkte jag och hämtade först Jessica, så åkte vi en snabbis till donken, och sen hämtade vi Alice!
Vi bestämmde oss för att åka till freeport, kollade runt där i ca 2 timmar kanske, innan vi åkte hemmåt igen,
Vi skulle egentligen åkt till mig efteråt, men Alice fick helt plötsligt jätttttteeee ont i magen, så vi åkte hem till dom istället och åt kvällsmat och hade det mysigt! <3
Sen åkte jag hem igen! Ska sova nu snart, för jag är dödstrött!!
och i mån är det freeeeedag! äntligen! hur gött som helst, förutom att jag jobbar sent =(

Kommentarer
Karina

Hur är det med Alice egentligen? :S Ska du med på lördag eller? :) Puss

2009-04-16 @ 22:16:47
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Anonym

Trevlig helg Emma!

Kram

2009-04-17 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0