Suck!

Är det inte det ena så är det de andra... jag har fått en allergisk reaktion =/ och pga den har jag fått nässelutslag på kroppen som kliar som fan! =/ så jag har varit hos läkaren två ggr denna veckan... fått medicin för typ 500 kr, vilket inte va roligt alls men som tur är så har jag en sån underbart snäll farmor så jag fick pengar av henne =D *Tack!*
så nu har jag fått göra allergi test så får jag se om det är nått mera jag inte tål.... *suck*

men men sen denna veckan så har jag gjort slut med massa andra pengar oxå =P
köpt en klocka, stövlar,byxor, en ny peak tröja och lite andra grejer! haha

Igår hade jag en myspys kväll med film å guitar hero och en massa godis med min vän! =D
Tack för en underbar kväll Gullet! =)

Idag har jag gått till Backaplan med Vida och köpt tränigs byxor.. sen va jag på backaplan med mamma & moster
och nu sitter jag här och typ halv sover! =P

ska se svensson svensson snart och sen sova!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0