Gummsi.

Hallå eller, jag har ju totalt glömt bort att skriva att jag träffade Gummsi förra söndagen! haha
Vi va på backaplan och köpte present till en kompis! När ska vi få rummen ur och lämna den då gummsi? =P
Sen så kollade vi runt lite i affärer och sånt, va även hos min älskade pappa vid graven och kollade lite, tyvärr så åkte jag inte dit så ofta längre =( Så när jag inte varit där på ett tag så får jag sååå jävla dåligt samvete... Förlåt Pappa!
Sen så åkte vi till donken en snabbis innan vi skulle åka till Kungälv å möta Nicklas och Tobias!
Jag va med dom och handlade mat och sen åkte jag hem och busade med Joel! =)

Ja detta va min FÖRRA söndag ! =P

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0