Fika,Mässa & Bröllop.

Ja i förrgår så åkte jag in till stan för att ta en fika med Nancy!
Det va roligt att träffa dig igen gumman!
och tack så mkt för chokladen! =D
vi satt och pratade om allt å inget på Mio! Det va verkligen evigheter sen jag va där!
Tack för en mysig kväll vännen!

Efteråt så åkte jag till en vän och sa hej! *Mysigt*

I går så träffade jag en vän och va på resturang,bowlade och sen tittade vi på film!
Tack för en mysig och trevlig fredag! =)

Idag har jag varit på Scrapbook mässa inne vid svenska mässan, det va gött som den där idag för det va inte alls lika mycket folk som sist! tyvärr blir man typ fattig när man är där, men men tur att det inte är så ofta!
fick köpte en hel del grejer... kommer KANSKE bilder senare på grejerna!

Jag å Jenny smet iväg en stund för att gå och titta på innebandy en stund, sen tog vi med oss Joel tillbaka till mässan så att han fick hälsa på dom andra! (Det va jag,Jenny,Mamma,Berit,Maria och Eva-Lena som va på mässan =P)
Tack för en trelivg dag! =)

Efteråt så åkte jag,mamma,Berit och Maria till kungälv och tittade på Bröllop!
Hur mysigt och gulligt som helst! =)
och nu ikväll har jag bara tagit det väldigt lungt, är hur trött som helst hela tiden och känner mig jätte seg, typ som att jag ska bli sjuk igen =/ *hoppas inte*

Nu ska jag iallafall snart sova och imån ska jag gå på bio med en vän! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0