Shit!

Jag förstår inte varför jag är så otroligt trött hela tiden... idag har jag jobbat en jävla massa timmar och jag är helt slut..

Igår efter jobbet så skulle jag åka och hälsa på Jenny & Joel.. Min lille prins är sjuk så efter mycket skrik och en seg Joel så åkte vi till läkaren med honom, det hela visade sig vara halsinfektion... så stackarn går med öppen mun typ hela tiden och dregglar hur mkt som helst, antagligen för att det gör jätte ont när han sväljer... tycker riktigt synd om honom, man ser verkligen hur ont han har.. Du får ta och krya på dig grabben!

Så jag har verkligen haft full upp nu i två dagar! =P

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen ska jag sova tidigt idag...

Kommentarer
Nancy

Taack vännen!! :)

2008-10-21 @ 22:50:37
URL: http://giveitall.blogg.se/
Anonym

Fint du har fått här Emma. Grönt och skönt :)

2008-10-22 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0