Min hemma dag.

Idag vaknade jag redan klockan 8 av att jag hade ont i halsen... och hon på munnen!
sen kunde jag inte somna om igen, så jag låg i sängen och kollade in i väggen typ!
Ja det är typ vad jag gjort idag =P legat i sängen, och tittat på film... tagit det allmänt lungt och försökt bli frisk!
Tyvärr så är jag fortfarande sjuk... min hals är fortfarande röd och jag har fortfarande ont =(
Men det har blivit mkt bättre nu än vad  det va för några dagar sedan! Men helt bra är jag inte, så jag kommer att vara hemma i mån med! Jag tänker bli helt frisk denna gången! Men jag måste säga att jag saknar faktist att jobba =/
Det är inte roligt att bara vara hemma...  men men.

Idag har jag även fått ta hand om min mamma.. eller nu ikväll så har jag tagit hand om henne! =D
Hon har nämnligen varit och skurit bort cancer märken idag på benet! så dår får man ju vara extra snäll emot henne!
Hon tar ju alltid så bra hand om mig! Jag älskar min Mamma!

Jag har även suttit och tjatat med Louise i telefon rätt så mkt! Trevligt telefon samtal vi hade! haha


Nu ska jag snart lägga mig i sängen igen!
Godnatt alla!


Kommentarer
Nancy

jaag då?:P haha ;) Krya på dig!

2008-10-27 @ 23:55:05
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0