Hej kära läsare =P

Jag får väll ta och skriva några rader här nu då, när mitt trevliga internet funkar som det ska.. hehe
nu ska vi se då vad ja ska skriva =P hahaha.

I tisdag efter jobbet så träffade jag Karina, vi åkte och åt pizza och va på bio, vi såg Vicky Cristina Barcelona, filmen va verkligen inte bra alls.. trodde den skulle vara mycket bättre!  Tur att jag hade så trevligt sällskap med mig =P
Det va verkligen jätte roligt att träffa dig igen gumman, det va roligt att vi äntligen efter typ 1½månad kunde hitta på nått igen! Har verkligen saknat att hitta på saker med dig vännen, men tyvärr så har så mkt kommit emellan oss... Hoppas att det blir bättre snart igen! Du är trots allt en av mina bästa vänner....och jag älskar dig!
Sen åkte vi hem till mig och tittade på tv...

I onsdag så hade jag massa komp timmar att ta ut så att jag slutade redan klockan 12, hur gött som helst, sen så åkte jag hem en stund och pratade med Johanna Ek och vi bestämde oss för att åka till Ullared (ja, jag vet att jag är där mycket, tycker inte ens om stället så mkt egentligen) men iallafall det blev en rolig liten tripp, köpte iofs inte så mkt.. (vilket är tur, för jag har bestämt mig för att försöka börja spara så mkt pengar som möjligt varje månad)
Men Johanna hittade en hel del grejer, och jag fick en grönt fin kudde av henne! hehe Tack gumman!
När vi kom hem så åkte vi en snabbis till backaplan och kollade på wettergrens också köpte vi lite godis, för vi skulle hem till henne och packa lite (hon ska snart flytta) men när vi kom hem så orkade vi inte, så det blev bara massa tv-tittande.

I Torsdag sååå humm... kommer jag inte ihåg vad jag gjorde... förutom att jag jobbade över!

I Fredags så jobbade jag, sen va jag hemma, Jenny & Joel kom på besök en stund, även Jocke kom... Jag & Joel va ute på promenad... och jag trodde att han skulle gå lite så jag tog ingen vagn med mig, men icke sa nicke, han total vägrade att gå, så jag bar honom först upp till ladan, så gungade vi lite, sen gick vi vidare till Karina och sa hej till henne. vi stod först ute och pratade med henne sen gick vi med upp en stund och hälsade på katten =P
Sen gick jag hem igen och även då fick jag bära honom! lill killen va trött hehe.

När jag hade varit hemma i typ 10 min så ringde Vida och sa att hon va på utsida så jag gick ut och fick nybakade BULLAR =D TACK SNÄLLA BÄSTA VIDA!! Jag blir lika glad varje gång! =D

I lördags så åkte Jag å Vida till backaplan och kollade på toys ´r´ us och lite andra affärer!
Sen lite senare så kom bästa Hanno hit, och vi startade på donken =D  ett måste när man träffar Hanno!
Efteråt så åkte vi hem till mig och tog det lungt, kollade på tv, Hanno spelade lite guitar hero också spelade vi buzz, och jag måste ju bara säga att jag vann! =P haha Jag e bäst! Sen lite senare skulle jag köra mamma,Ralf, Berit & Aste till ngåra kompisar till dom.. och på vägen tillbaka så hämtade jag upp Karina, så åkte vi och käkade Pizza (jag åt faktsit bara en halv cheesburgare på donken, så jag är inte värsta mat monstret =P) och efter deeeee så åkte vi hem och hämtade Wanneroth och körde henne till Sanna, och påvägen hem sen så stannade vi och köpte godis å lite annat...sen åkte vi hem till mig och Hanno åkte hem... Tack för en mysig och trevlig dag vännen!
Jag och Karina tog de lungt och kollade lite på tv, så kom även Maria hit och höll oss sällskap... vi satt och pratade rätt länge och kollade lite på tv å sånt.... hade alltmänt mysigt, sen vid typ halv 2 åkte jag och hämtade mamma å alla dom andra... så när dom kom hem så gick maria oxå hem, och jag och karina fortsatte och kolla på tv och tjötade till typ halv 4, sen va det dags att sova..! Tack vänner  för en mysig kväll/natt!

Idag söndag så har jag hjälpt farmor att ta bort grejer i badrummet och vardagsrummet för dom ska komma å byta fönster hos henne. Vi skulle även passa Joel samtidigt men jag fick snabbt ringa till Jenny för han fick jätte hög feber och va jätte seg...stackarn, han har ju precis varit sjuk... och nu är han det igen =(
Krya på dig Prinsen!


Nu ska det bli skoj att se om jag lyckas spara och publicera detta inlägget eller om det försvinner... och försvinner det så tänker jag INTE skriva om de!!!

Håll tummarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0