Sportlife och Liseberg Plus tv-mys! =D

Ja hela rubriken sammanfattar min Lördag!

Jag åkte först ner till Sportlife där Karina jobbade, va med henne där typ hela dagen! Satt och fick massage i typ 1 timma, det va hur gött som helst! =D Efter att Karina hade jobbat så åkte vi till Liseberg och träffade Brorsan,Jenny,Joel och Jennys mamma och moster! Joel Boel va jätte hunrig när vi kom dit så vi gick först och satte oss på ett matställe så den lille fick i sig lite mat! Efteråt så tyckte vi att Joel skulle få åka sin första atraktion, det blev "Farfars Bilarna" och självklart så åkte ju jag och Karina med honom! Han satt och höll i ratten och kollade runt en massa! Han tyckte nog om de ;) hehe.
Sen får man ju inte missa kanin huset när man är på Liseberg med en liten, så vi bestämde oss för att gå dig så att Joel fick hälsa på dom! =) Han satt så snällt i Kaninens knä, försökte t.om sno Kaninens morot! haha! de såg skit roligt ut! Vi gick även in i Kaninens hus och kollade runt lite, Joel fick prov-sitta kaninens stol, den va mega stor för han! =) sen tittade vi runt lite till, Jag å Karina köpte även glass, och då ville ju såklart Joel oxå ha lite, så han fick smaka på min! han satt och kollade på glassen jätte länge innan han fick smaka! hehe. Sorry Mamma Jenny & Pappa Jocke ifall han inte fick! =P

Efter Liseberg så skulle jag å Karina först åka till Louise och grilla, men vi ville inte missa körslaget och vi va rätt trötta så vi åkte hem till mig istället och åt tacos och kollade på Körslaget, fan att Lotta åkte ut!  Hon va ju bäst!
Men men, så är det! Jag ville ju självklart åka till Pappa idag oxå, eftersom att det va den 3de, så efter tv tittandet så blev de att jag och Karina åkte till Torslanda för att hälsa på Pappa! Det va riktigt jobbigt att åka dit idag! =( Jag saknar ju han så jävla mycket!  Blev även ett stop på donken för vi blev sugna på glass igen! =D

vi åkte även runt lite var stans, det är alltid lika roligt att bara åka runt och kolla ! =D Sen va de sängen som väntade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0