Grattis till Studenten Gabbi!

Idag va jag å johanna på Gabbis student! =)
vi skulle träffas halv 1 för att vi hade massor att fixa innan, men Johanna kom inte förens typ 1 så vi fick rätt panik, skyndade oss först bort till blomsterlandet å sen till galerix, efter de så åkte vi in till stan å letade parkeringsplats, och vi hade kanon tur, fick plats precis nedanför skolan! =)
behövde bara gå upp en backe! =) men vi hann precis i typ...va t.om där 10 min innan de skulle börja! *duktigt gjort* stressigt men ändå okej!
Det är iofs inte så jätte bra att stressa när man har magkatarr som jag har, så jag hade grymt ont i magen... men de blev lite bättre senare!
På vägen till skolan så pajjade min sko oxå så när Gabbi hade gått ut och åkt iväg så gick jag å Johanna och köpte nya skor till mig! jätte söta vita ballerina skor typ, med en rosett på! =P
sen så belv de stress igen, för vi va tvugna att slå in alla presenter, plus att ja skulle tanka och det va först kö påväg till Torslanda men när vi hade tankat och slagit in presenterna så va kön borta *gött*
Så de blev studentmotagning i några timmar, sen hem igen!
Tog en promenad med Vida, sen hem och slappa framför tv:n
Fick besök utav Mamma å min moster nu en stund i kväll, det va trevligt att ni kom förbi! =)

Nu ska jag snart gå å lägga mig och sova! =D
Godnatt alla glada och icke glada! =)

Tack Karina för en rolig vecka! ;) Ses på söndag!

Kommentarer
mamma

god natt emma jag älskar dig

2008-05-31 @ 00:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0