Finner inga ord...

...för hur jag egentligen tycker att allt e just nu... varför behandlar man inte andra så som man själv vill bli behandlad? varför kan man inte tänka lite extra en gång?
Är inte alla lika värda längre? Är inte en syster lika värd som en bror? Är inte en farmor lika värd som en mormor?
Jag förstår inte... är det så jobbigt att behandla alla lika? Jag förstår verkligen att en person är besviken på er, nämner inga namn men tar du åt dig så kanske du borde tänka efter om det kanska är just dig jag skriver om.
-
Idag har jag varit med Johanna å Camilla, det är alltid lika roligt att vara med er tjejer! =)
Vi va på backaplan en snabbis och sen en stund hos Camilla, hon har flyttat så hon ville visa hur hon hade det nu!
Hon bodde i en mysig 1a på våning 8!! Fatta va högt upp det va ! =P och jag som är höjdrädd, fick typ svindel när jag kollade ut genom fönstret ju hehe! sen körde jag å Johanna upp Camilla till Stora Höga!
innan vi åkte hem så åkte vi å handlade lite, köpte glutenfri lasange, och potatismos, Lasange till mig och Potatismos till johanna, båda grejerna smakade verkligen skit... tyckte vi båda två!

Lite senare så blev de promenad med Vida! Det är alltid lika trevligt att promenera med dig! =)
Tack för idag! =) även om de bara blev en kortis hehe ;)

-

Nu sitter jag här hemma hos farmor igen... och bara slappar, väntar på att en viss person ska komma in på msn ;)


Ta hand om er!


Kommentarer
mamma

vi är ju bara faster och farmor

2008-06-01 @ 05:13:05
Eva-Lena

Ha en bra söndag Emma.
Kram

2008-06-01 @ 08:16:25
URL: http://www.evalena.blogg.se
Louise

Va har hänt gumman?

2008-06-01 @ 11:40:09
URL: http://louiseschyberg.blogg.se
Karina

Fått några reaktioner på detta än eller?

Ohh, hallå! Jag har faktiskt bott hos dig hela veckan, men jag står knappt med i din blogg.. Bajskorv på dig :P

2008-06-01 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0