Vårdcentralen Plus Graven.

Idag efter jobbet så åkte jag till vårdcentralen för jag har några konstiga pluppar som kommer ut ifrån mina mandlar, (inte halsflussprickar) utan detta är som..humm hur ska man säga... nått hårt som man kan trycka ut ifrån mandlarna, så jag ville veta vad det kunde vara så jag beställde tid, dom sa att det inte va nån fara, utan att det kunde bli så ibland.. det va döda hudceller innuti mandlarna ( as konstigt ) men aja jag berättade även om det att jag är sååå beroende av nässpray så nu har jag fått nån kortisånspray av nått slag, får hoppas att det hjälper så att jag kan sluta ta nässpray snart... lixom inte så bra att jag gjort det konstant i ca 2 år... =/

Efteråt så åkte jag och mamma hem till min bror,  för att hämta Brorsan,Jenny å Joel, vi skulle åka till Pappas grav och säga hej! =) jag köpte med mig en orange/gul jätte fin ros. Det känns verkligen konstigt att åka till en grav och se en bild på pappa på stenen... =/ men han har det bra, jag får tänka så... jag kommer alltid minnas alla underbara stunder tillsammans med honom, det är ett minne för livet.

seeeen så åkte vi tillbaka till brorsan, gick med upp en stund å busade med Joel =)
seeeen så åkte vi hem igen!

Nu ska jag snart sova.. har bestämt mig för att lägga mig tidigare nu denna veckan ska iallafall försöka komma i säng innan halv 1, så jag får några timmars sömn innan jag ska upp å jobba igen. hehe.

godnatt!

Ps. TACK så jätte mycket till alla för omtanken i mitt förra inlägg om Pappa! Det värmer verkligen!

Kommentarer
Nancy

Alltid :)

2008-03-03 @ 22:43:43
URL: http://giveitall,blogg.se
Karina

"Quem di diligunt adolescens moritur" - Den gudarna älskar dör ung. Hittade detta citatet, då kom jag å tänka på din pappa :) Erkänn fint? Jag tror det stämmer, för han var verkligen älskad av alla :) Tänker på dig, vännen!

2008-03-16 @ 16:41:50
URL: http://karinoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0