Utgång med jobbbet - Scrapbook träff - Melodifestivalen på radion - Billy.

Jahopp då va det söndag igen, och jag får väll uppdatera helgen =P hehe

Fredag - Efter jobbet så åkte jag hem och hämtade lite grejer, sen hem till mamma fixade iordning mig lite snabbt sen körde mamma mig til jobbet, där jag skulle möta några stycken ifrån jobbet, vi skulle ut å äta lite mat...vi åkte in till stan och gick till resturangen som vi skullle till... där vi mötte upp ytterligare en arbetskamrat, vi fick vårat bort..satte oss och tog en drink å sen blev de mat å mera drickande... en väldigt lyckad kväll! Tack "tanter" ;)

Lördag - Klockan ringde halv 9 å det va rena mardrömmen, har nog inte varit så trött på länge som den dagen.. men de va bara att gå upp för att fixa iordning sig, vi skulle till Gråbo på scrapbook träff =)
Det blev en mycket lyckad dag, fick gjort nästan 4 sidor.. =) Tack alla för en lyckad dag även där.

Det som va negativt med i lördags va att vi missade ju melodifestivalen, men som tur va så kunde vi lyssna på den på radion =D första finalen jag missar... lite tråkigt men ändå fick ju ändå lyssna, jag tycker att det va helt rätt att charlotte skulle vinna...eller egentligen så ville jag linda bengtzing... tyckte Charlotte och Linda ba bäst =)

Och nu sitter jag här hemma hos Billy, han spelar lite guitar hero å lite vanlig gitarr och jag sitter här vid datan ! hehe...allting känns verkligen kanon bra nu mellan oss... det går bara mer å mer frammåt! =D
Jag tycker verkligen om dig Billy !!!
--
Gummsi & Hanno - jag saknar er verkligen har inte träffat er på en eeevvviiiggheeett!!! =(

Kommentarer
Karina

Lägg upp bilderna på scrapbook sidorna då, så man får se dom :P Haha

2008-03-17 @ 21:53:19
URL: http://omniavincitamor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0