Varför?

...är jag så dum som inte går å lägger mig när jag VET att jag ska upp vid 5?
Men fan jag är ju inte ens trött... dagen på jobbet idag gick fort fast jag va sen det va bara den sista timmen som gick skiiiiiiiit segt, men de fick gå det oxå... sen efter jobbet så bestämde jag å mamma oss för att åka till Backaplan å kolla lite, så ringde vi Jenny å frågade vad hon gjorde, då va hon ute och gick med Joel, så dom tog sig en promenad till Backaplan, vi gick till guppi å kollade på kläder till sötnosen! Han fick en grön (ovanligt eller hur) jacka med blå text på utav mig, och en blå overall utav Mamma! =) Sen åkte vi hem en stund till dom å busade lite med Joel innan han skulle somna, vilket han inte gjorde under tiden vi va där ändå =P han låg å busade i sin säng när vi la ner honom, och ställde sig upp å kollade efter oss.. riktig busunge som vägrar sova ;) hehe

Sen hem igen för att jag skulle gå å lägga mig i någorlunda tid för att jag ska ju vara tidig i mån, men så blev det ju såklart inte... *blir så trött på mig själv*

och inte kunde jag träffa gummsi idag heller för att tanken va att jag skulle försöka sova..men jag hoppas att du haft en bra födelsedag vännen! =) Vi ses i mån!


NUUU ska jag försöka sova.... tror ni jag lyckas?
Godnatt!

Kommentarer
SANDIE

Svarar:

Nae, ;) men med lite färskpressad citron så funkar det faktiskt. :)

2008-06-25 @ 21:22:38
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0