Trevlig Midsommar!

Ja idag är det midsommar.. å guuuud vilken strålande sol det är idag! *not*
regn regn regn.. så typiskt svensk midsommar.. hehe fast det börjar klana upp så man vet aldrig, kanske blir det liiiiite sol? vem vet :P

Idag har jag varit skit seg ända sedan jag vakande.. är dunderförskyld så jag orkar ju inte direkt göra nått, men men får bli en lugn hemma kväll med släckten idag! det är ju trevligt det oxå! extra skoj när Joel å Brorsan å Zyrran oxå kommer! eller jag vet inte om brorsan är med för han är tydligen oxå sjuk, men det återstår att se.. !

iallfall ha en bra midsommar allihoppa där utan i världen!

nu börja det regna igen...*suck*

Kommentarer
Linda

Vad har du gjort med din blogg gummsi?

2008-06-21 @ 13:42:21
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Emma

jag hade strålande solsken o bara några små vita fluffmoln. kom dock två skurar på kvällen men det va lugnt dom varade i typ fem minuter ;)

2008-06-22 @ 15:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0