Rubrik =P

Orkade verkligen inte skriva nånting igår, för det första så sov jag nästan ingenting på natten tills i går, för jag va helt igen tämp i näsan, spelade ingen roll hur jag låg eller nått, kunde nästna inte andas.. vakande flera gånger.. sov max 1,5 timma på hela natten, sen upp vid 5 för att börja jobba klockan 6, iväg till jobbet å jobba till 2, sen efteråt så va jag verkligen helt slut, men jag ville ändå åka och hälsa på min mormor å morfar så jag åkte till Torslanda och fikade med dom! Stannade även till vid pappas grav en sanbbis, sen hem igen för att gå ut och gå med Vida, vilket idag va skit jobbigt, benen hängde inte med å huvudet gjorde skit ont.. men de fick gå ändå, man måste ju röra på sig! hehe
När jag kom hem så ville Mamma åka till donken för hon va hunrig å orkade inte göra mat, och jag ville ha chips, så vi åkte först till Hemköp. När jag hade köpt chips så bestämde vi oss för att åka till Ralf istället och fråga om vi skulle åka till Maria Plan och äta, vilket det blev, på vägen hem igen så somnade jag i bilen, jag va HELT slut... så va vi hemma typ vid halv 10, gick å la mig direkt igen när jag kom in och somnade nog före jag ens hade lagt huvudet på kudden, sedan så sov jag hela natten ända till halv 10 i morse.. de ni.. 11 timmar sömna! =D *underbart* plus 30 min i bilen!
Sen upp idag igen och jobba, men idag började jag inte förens halv 11 vilket va jätte skönt! Sen efter jobbet så har jag mest tagit de lungt hela kvällen, fast även idag så skulle vi till Maria plan och äta hehe.

meeen det va ju faktist om Ullared jag skulle skriva... haha!
Jag och Gummsi hade det jätte roligt på ullared, *fast iofs, jag har alltid skoj ihop med dig vännen* Vi hittade massa roliga små saker och en hel del pengar försvann.. pengar som vi båda egentligen inte hade =P
Tack för en rolig dag Gummsi!

 Färgerna säger allt



  Gummsi.


 stannade till på donken en snabbis


En dag fyllt med goa skratt och mycket flummande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0