Pappa.



Fan va det känns konstigt att behöva åka till ens egna pappas grav! =/
Det gör verkligen ont i hela mig varje gång jag åker dit, jag vill ju inte behöva göra det
jag vill ha min älskade pappa hemma hos mig! Jag vill kunna berätta till dig i verkligheten hur mycket jag verkligen älskar och uppskattar dig, tacka dig för allt du gjort för mig, för allt du har lärt mig, du är min vägledare i livet, min skyddsängel, min Pappa! Min absolut Bästa vän! En vän jag saknar så jävla mycket, den tryggheten som fanns hos dig kan ingen annan ge mig, Du va min klippa som jag kunde luta mig emot! Du såg alltid till så att allt blev bra!
Jag älskar och Saknar dig Pappa! Obeskrivligt mycket!

Jag kan inget annat än att Tacka dig för allt du gjort för mig genom åren vi fick tillsammans!
Dom åren är så himla betydelsefulla för mig, Du lärde mig massor, Du satte mig på rätt spår i livet.
Det är tack vare dig och även mamma såklart, att jag är den jag är idag! TACK!


Glömmer dig aldrig Pappa! ALDRIG!

Kommentarer
Karina

Vad fint :)

2008-06-20 @ 12:27:18
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
sophie

Fin grav

2008-06-21 @ 16:20:04
URL: http://simonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0