Hej hopp...

ja nu har jag inte skrivit på några dagar igen, det går änna i perioder som jag skriver... men jag har ändå inte gjort så mycket, igår så jobbade jag, sen åkte jag hem för jag hade jätte ont i magen å skulle vila... Mamma va på allum med Karina,Jocke,Jenny & Joel, sen så kom mamma å karina hem hit för dom hade köpt mat med sig... medans dom va på allum så va jag även ute och gick en sväng, måste ju röra på mig! hehe.. Idag har jag oxå bara jobbat, sen när jag kom hem så skulle jag egentligen ha träffat Gummsi, men hon hade åkt till ullared, får la se om vi träffas nått när dom åker hem, sen så har vi passat Joel idag! Han är alltid lika go och busig den grabben, skrattar nästan hela tiden och gråter nästan aldrig...han är verkligen jätte snäll hehe! =) Ska även ut och gå med Vida om en stund.... om hon nu ringer vill säga =P haha

humm vem ska jag nu gå med i 5 veckor när Vida åker till Makedonien... nån frivillig som vill ut och gå? =)

Vida, Jag kommer verkligen sakna dig! =)  Men jag hoppas verkligen att du får det toppen bra med dina föräldrar!! Vet ju hur mycket du saknar dom! hehe. och glöm inte TA DET LUNGT OCH VILA UPP DIG! =D sen så ska vi ta tag i våra promenader när du kommer hem igen! "Knäål"

Ja som sagt det händer inte så mkt under mina dagar så jag har inget vettigt att skriva! hehe

-
Nuuu har jag varit ute och gått, sen så har jag å Karina varit på Focus en snabbis, sen hem igen!
Köpte en ny namnskylt till mig bil =P där man fick skriva egen text! "Ekström" fick det bli!
Nu är det bäst att jag går å lägger mig så att jag orkar upp i mån....

Godnatt alla där ute!

Kommentarer
Karina

Kommentar ;)

2008-06-27 @ 00:16:59
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Sofia

Jag har sökt massor med jobb men det jag är inbjuden på intervju till är Mediamarkt som ska öppna här vid coop... Har du köpt en sån där personlig regskylt till din bil? Coolt.. :)

2008-06-27 @ 11:36:39
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Emma

Jag kan gå ;)

2008-06-27 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0