Heeelt okej promenad!

Jag och Karina fick för oss att vi skulle gå en kort promenad vid 22 tider nu ikväll.. men det slutade med att den blev väääääldigt lång... vi va ute och gick i 2 timmar och 20 min typ =P
Vi gick 9.4km
Vi förbrännde 405 kalorier
Vi gick 12353 steg!

Började i Backa över till ett bostadsområde som vi knappt visste fanns, över till skogome och runt förbi Lillhagen, st jörgen, åketorp,blåstaden å hem! =D

vi va lagom rädda när vi gick vid lillhagen, det va mörkt ute, gatulyckorna funkade inte, och det va mörk skog.. så vi ringde Felix så han fick hålla oss sällskap en stund *Tack Gullet*

Nu ska jag iallafall gå å lägga mig, så jag orkar upp å jobba i mån... Godnatt alla!

Tack Karina för en trevlig promenad! =)

Kommentarer
Karina

Oj, 9 km?! Vad långt :P Men vi är allt duktiga ;) Tack själv, vännen! God natt!

2008-06-30 @ 00:37:56
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Angelica

Skaplig promenad! Jag skulla ha blödande skavsår...

2008-07-03 @ 00:45:02
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0