Hatar att skriva Rubrik =P

Igår efter jobbet så ringde de på dörren och gissa vem som kom?... det va Brorsan å joel, både mamma och jag blev jätte glada ! en riktig överraskning! =) Jenny hade åkt hem för hon mådde inte så bra.. å jocke skulla iväg å träna så dom undrade om Joel fick vara hos oss en stund å SJÄLVKLART får han vara de, han är ju alltid välkommen, Fasters lilla Prins! =D Det blev mycket bus å mys plus ätande! =) Även Karina kom på besök, det är alltid lika roligt att vara med dig gumman, även fast du igår kom mest för Joels skull ;) hehe Även Karina busade å myste med Joel! =)
Efter att Joel hade åkt hem så laddade vi ner Coldplays nya cd och ja kan ju säga att Karina blev ÖVERLYCKLIG! ;)
sen gjorde vi inte så mkt mera men klockan gick snabbt som den och vips så va klockan halv 12, vi bestämde oss för att åka en liten sväng å lyssna på cd:n innan Karina skulle hem! =)

Idag har jag jobbat som vanligt! hjälpt mamma att klippa gräset, damnsugit min bil och lagt i mina nya mattor som jag fick av mamma igår ! TACK Mamma! Nu väntar jag på att Vida ska ringa så ska vi ut och promenera! =)




Undra vad Mamma å Joel diskuterar om? Joel ser ju så filurig ut, vad tror ni? :)

Kommentarer
Harriet

Joel kanske undrar om Farmor har någon godis till han.

2008-06-13 @ 13:29:52
Eva-Lena

Min bil är nog lite för långsam för att köra race med. Men vi kan glida :)



Ha en bra helg.

KRam

2008-06-13 @ 18:30:39
URL: http://evalena.blogg.se/
Sofia

Svar: Jo det gick bra med honom, har en "liten" bula i pannan.. :) Det är ju så få som vinner jackpoten, att hon programledaren viste ju inte vad hon skulle säga eller göra.. Du har en Peugeot va? Har den klarat sig bra i besiktning och så? Vi har kollat på en sån fast 307...

2008-06-13 @ 18:55:35
URL: http://fialuringens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0