Bion...

...va faktist hur bra som helst, en typisk tjej film som man bara måste se! =)
Jag brukar inte direkt kolla nått på serien så jag va väldigt osäker på vad jag skulle tycka om filmen, men den va bra! =D

Så vill ni ha ett tips på bra bio film...gå å kolla på Sex and the city =) Det är en sån film man bara måste se på bio, och inte hemma! hehe


Nu ska jag försöka sova så att jag kommer upp nångång i mån! hehe

Vad händer hos er alla i mån då? (Det hade varit roligt om nån svarade nångång när jag frågar öppna frågor =P)

Kommentarer
Eva-Lena

Jag skall slappa i falkenberg :)

2008-06-28 @ 09:27:13
URL: http://evalena.blogg.se/
Louise

Jag ska ut i stan! =)

2008-06-28 @ 11:36:40
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Emma

va den bra asså? vgar jag som gillar serien se den då ;) haha.. humm vad som händer. Jaf o lillen ska nog hyra film o käka godis lr så ;)

2008-06-28 @ 13:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0