Underbar dag med bästaste Hanno <3

Idag vaknade jag strax efter 9, jag fattar inte riktigt vad som hänt med mig, jag har semester och ändå så vaknar jag så jävla tidigt... men idag gjorde det iofs inte så mkt, skulle ändå upp vid 10 för jag skulle åka till Hanno! =D
Kom iväg typ vid 11 tiden, strax efter typ... men fick vända hem rätt så snabbt igen för jag hade glömt Hannos studentpresent...sen när jag hade kommit till typ älvängen så fick jag en SEG jävla lastbil framför mig som inte gick att köra om... för det kom bilar åt andra hållet hela tiden, jag skojar inte.. de kom bilar verkligen HELA tiden, så jag fick ligga bakom den ända till Trollhättan, och det va vägarbeten å grejs på vägen oxå så de tog sin lilla tid, men jag hade roligt ändå i bilen, jag hade Ralfs dansbands cd som jag satt och lyssnade på =P riktigt go musik ! hahaha
Typ vid Lilla Edet eller lite längre upp kanske de va så cyklade en gubbe rakt ner i ett dike, det såg verkligen jätte roligt ut, han bara försvann!! =P

Iallafall när jag väl kom upp till Hanno så gick vi in till henne en stund å hon fick sin present, och jag va bara tvungen att kollla på Våra bästa år! =D Sedan så åkte vi hem till hennes Mamma å hälsade på lite! Efter att vi suttit där en stund å pratar så bestämde vi oss för att spela mini golf, och jag vann såkalrt! =P Är man bäst eller är man bäst?
iofs Hanno såg jävligt rolig ut när hon sköt sin boll och den åkte åt alla håll och kanter =P
Efter att vi hade spelat klart så va vi båda hunriga och vad passar då inte bättre än donken, ingen emmo å hanno dag utan donken! =D
När vi hade ätit upp så va vi ju tvugna att ha efterätt oxå, så vi åkte å köpte lite godis =P
Vi åkte runt lite i vänersborg en sväng, sen åkte vi till nått ställe som jag inte kommer ihåg va de hette,(vid vattnet) men det blåste som fan så vi bestämde oss för att åka hem till Hanno igen och kolla om det gick nån bra film på Bio, men innan vi fick igång deras jävla data så va man ju tvungen att "tanka" den med blå vätska, och det tog en jävla tid att för det första hitta hålet där man skulle hälla i grejset och sen tog de en evighet innan vi fick loss skruven till hålet men tillslut så gick det bra =P skönt tänkte vi.. att datan äntligen funka igen, den pep som fan innan Hanno "tankade" den, men när vi väl skulle kolla på SF:s hemsida så funkar den inte... så vi kunde inte kolla vad de gick för filmer iallafall =P *så typiskt*
så vi åkte in till vbg istället och kollade, men det gick inga bra,,, jo Sex and the city men jag ville inte se den igen... jag har ju redan sett den, så vi gick och hyrde 3 filmer istället...
Vi hyrde :
The Ex Unrated - Den va sådär bra...
The brothers Solomon -  Den funkade rätt så bra att se! 
Ciao Bella  - den hann jag aldrig se för jag skulle hem.
Sen efter filmerna så va det dags för mig att bege mig hemåt igen efter en underbart rolig dag med bästaste Hanno
Tack gumman för en jätte rolig och lyckad dag! Det får verkligen inte ta lika lång tid tills nästa gång vi ses nu!
Vi har ju alltid så roligt tillsammans så vi borde hitta på saker mycket mer oftare! Älskar dig vännen!

             

-

När jag kom hem så åkte jag och träffa Erika en snabbis, en gammal klasskamrat sedan skälltorpskolan (högstadiet)
Det va roligt att träffas gumman å prata massa gamla minnen! =)



-

Ja detta va min dag de... imån blir det Diggiloo med Mamma,Berit och Maria!


Kommentarer
Erika

haha fy fan vilken bild du laddat upp på mej haha =) men de va riktigt kul att träffa dej idag gumman =)

2008-07-08 @ 01:31:07
Sofia

Där på den första bilden, är det cyklisten som åkte ner i diket? haha.. Hade varit skojigt att se...

2008-07-08 @ 08:53:27
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Hanno

Tack för en underbar dag vännen! :D lika roligt som alltid! Vi ses snart igen :D jag älskar dig!

2008-07-08 @ 09:50:46
URL: http://hann0.blogg.se/
Angie (:

Mysiga bilder :D

2008-07-09 @ 12:35:06
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0