Tack Felix.

Jag & Felix har haft en underbart mysig dag! Vi åkte först till slottskogen, men kom på att vi ville ha en filt som vi kunde sola på, så vi vände och åkte in till stan för att köpa en...plus att Felix åt mat, jag hade precis ätit frukost så jag va inte särskilt hunrig... efteråt så ändrade vi oss och ville hellre åka till nått ställe där det fanns vatten, så det gick bli sillvik eftersom det är närmast...så vi va väll där i nästan 2 timmar! Helt underbart skönt! =)
Det roliga va att om man kollade åt ett håll, så va det strålande sol, och åt ett annat håll så va de verkligen kolsvart plus att det åskade.. så vi bestämde oss för att gå därifårn innan det blev svart överallt och påväg till bilen så börajde det regna! Bra tajming! vi åkte hem till mig för att kolla bussar en snabbis och sen skulle vi åka in till stan å fika, men när vi kom in till stan så ville vi hem till mig istället, för det regnade så mkt! =P så vi åkte till mig och spelade guitar hero!
och jag lovar Felix är sååån dålig förlorare =P jag vann typ 10 ggr och han max 4, sen gav han upp =P
Sen efter en stund så körde jag honom till bussen =)

Ja det va min trevliga dag! =)

-

MIN SÖTNOS OCH JAG!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0