Min dag.=P

Började hur segt som helst... hade verkligen ingenting att göra, så jag va en snabbis på city gross med farmor.
Efteråt så åkte vi hem till Ralf å fikade och jag solade i hans hängmatta, det va hur gött som helst att ligga där och bara njuta av solen =)
När vi kom hem så gick jag till min mosters lägenhet (ska ju bo här själv i 4 dagar) så tog jag de lungt typ hela kvällen, fram tills typ 11 då jag gick och träffade Karina...Det va trevligt att träffas igen gumman! =) Det va egentligen meningen att vi skullegå på promenad, sen så ändrade vi oss och ville till statiol å köpa dricka, men så kom jag på att jag va tvungen att hämta mitt kort, så gick vi till mig och här blev vi fast =P låg i sängen å typ pratade ett tag.. och cpade med våra kameror... sen så somnade Karina ! efter ett tag så vaknade hon till liv igen, och vi åkte till statiol å sen körde jag hem henne!

och nu ligger jag här själv i den stoa sängen! haha känns lite konstigt att ligga ensam i en 140 säng, det är ju så tomt! =P

men men nu ska jag snart försöka sova... godnatt alla ! =)

Jag får inte lägga ut mongo bilderna på Karina men jag kan lägga ut ett normalt kort! =)



Världens Bästa Karina =)


Kommentarer
Emma

säger ju att det e tomt med en stor säng!!

2008-07-14 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0