Marstrand blev Varberg.

Igår morse så ringde min Bror och frågade mig om jag ville följa med till Marstrand, jag sa först nej för jag låg fortfarande i sängen å dom skylle åka rätt så snart, men sen direkt när vi la på så ångrade jag mig, så jag slängde mig i duschen medans mamma ringde och sa att jag ville med, gjorde mig klar fort som bara den... men det hade jag inte behövt för jag fick stå å vänta rätt så länge på dom ändå =P

När dom kom så ändrade dom sig å ville hellre åka till Varberg...När vi kom dit så va dom hunriga så vi gick och åt kebab!  Kollade runt lite på Varbergs marknad, gick till Ica och köpte lite goa grejer till våran picknick =P
Vi gick till Varbergs fästning å satte oss nedanför den precis vid vattnet.. Det va jätte mysigt, vi fikade och solade lite, hade det allmänt trevligt! =) Efter nån timma eller två så kom Ralf,Mamma & Gullbritt gående emot oss... Det blev ännu mera fika å en del mys vid vattnet, Sen så åkte vi till Apelviken och gick lite vid vattnet å kollade där! Tog oss även en liten promenad i vattnet... =) *Mysigt* även fast det va vääääldigt mkt sjögräs och jag HATAR sånt! usch!! =P
Efteråt så tänkte vi åkte ner till Falkenberg och hälsa på Eva-Lena å co! Så Ralf ringde Roger å kollade om dom va där, men han och Marita va inte där så vi åkte aldrig dit... *tråkigt för det hade varit roligt att se hur dom hade det*
Men iallafall vi åkte vidare till nått ställe där vi tänkte äta men det öppnade inte förens klockan 6, och det va jävligt dyra priser så vi åkte tillbaka till Varberg city igen, där vi gick till nån resturang och åt mat å drack gott! =)
och seeeen efter de så gick vi och kollade på massa båtar vid hamnen, och innan vi åkte hem så tog vi oss en fika på nått ställe där! *Mysigt* Joel höll sig vaken ända tills vi nästan hade fikat klart, han somnade så gott i min famn =)
MysPojken nummer 1 =)  sen sa vi hejdå till Jocke,Jenny & Joel (jag åkte med dom andra hem istället så att jocke & jenny slapp köra omväg hem till mig) så brummade dom hemmåt medans vi tog gamla vägen hem! =)
När vi väl va hemma igen så åkte vi först hem till Ralf en stund för han va tvungen att byta glasögon, sen åkte vi in till stan å lyssnade på Bruce Springsteen en stund, efter att vi lyssnade i typ 1 timma, så blev jag (tro det eller ej) hunrig IGEN! så vi åkte såklart till Maria plan och åt Korv med Bröd =P När vi hade ätit klart åkte vi genom stan å stannade vi hotellet där bruce springsteen skulle bo, där stog det massor av folk och väntad på honom, Ralf stannade såklart oxå och väntade på honom =P han är för rolig han, och efter bara ett par minuter så kommer Bruce! =) Det va ju trelivt att få se han oxå, så nu har man fått se han och lyssnat på han gratis! =P

Dagen och Kvällen var iallafall väldigt väldigt lyckad! =) Tack Brorsan,Jenny,Joel,Mamma,Ralf å Gullbritt för en hel skön dag!


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0