Hel helg med bästa Karina! =)

Ja jag har verkligen varit med karina hela helgen!

I fredags så kom hon hit efter jobbet och lekte med mig & Joel i ett par timmar, sedan så tog vi det lungt och spelade guitar hero och åt gott resten av kvällen, och satt å pratade typ halva natten! Jätte trevligt som vanligt.. =)

I Lördags så ringde jag å väckte Karina vid halv 2, då tyckte jag att det räckte med att sova, så fixade vi iordning oss och åkte till Media Markt och köpte Buzz till hennes ps3, så köpte vi godis å pizza och åkte hem till henne och spelade och åt gott även den kvällen! =) typ vid 2 så ville vi ut och åka bil lite, så vi åkte en sväng in till stan å kollade och på lite andra ställen. Även denna dagen va trevlig! =)

Idag söndag så rignde Karina och väckte mig strax efter klockan 1, och då bestämde vi oss för att åka till Borås djurpark, något som vi har planerat att göra jätte länge! =) så det va bara att gå upp å slänga sig i duschen för att sedan hämta karina kvar i 2... Vi kom ner till Borås strax innan klockan 3, Så gick vi ett varv inne i djurparken och kollade på dom fina djuren! Jag har kommit på att jag tycker verklgien att giraffer är så jädrans fina! =)
Vi såg en massa olika djur! =)
Innan vi gick runt i parken så tog vi oss en fika!
Och efteråt tog vi oss en glass! =)

När vi va klara så åkte vi och träffade Felix! Så åkte vi till Borås centrum och åt mat!
Sedan åkte vi och spelade Mini Golf =)
Karina vann!
Felix kom tvåa!
och Jag kom sist! (det va fel på min klubba =P hahaha)
När vi va klara med Mini Golfen så åkte vi till Kypegården och gick ett varv där runt sjön! *jätte mysigt*

Även detta har varit en väldigt lyckad dag! Det är verkligen jätte roligt att hitta på massa roliga saker med dig vännen!
och det bästa är att man har aldrig en tråkig stund! =) Jag älskar dig gumman! =) Tack för en underbar helg!

vi har tagit 377 bilder nu idag (söndag) så jag lägger upp bilder lite senare när jag valt vilka jag ska ha! =P

Nu måste jag sova för jag ska till Varberg  i mån och ullared (igen)

Hej Svejs!

Bilder ifrån söndag

                                                                


ÄNTLIGEN KLAR! Det tog 1 timma och 30 min att lägga upp alla dessa bilder! haha
nuu ska jag sova... 02.35 Godnatt!


Kommentarer
hanno

elefanterna e ju lätt sötast :D o de va fan inte en bild :P

2008-07-21 @ 09:52:39
URL: http://hann0.blogg.se/
Louise

Jättefina bilder gumman=)

2008-07-21 @ 14:22:43
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0