Gummsi dag! =)

Idag kom Gummsi kom till mig typ vid halv 12, så åkte vi först till mölndal och hämtade Mary Kay grejer till henne, sen åkte vi till Alingsås, gick och kollade lite i affärer och sedan tog vi en fika på Café Diva, mycjet mysigt =) efter fikan så åkte vi hemmåt igen, (nu låter de som att vi bara åkte dig å vände men vi va faktist där i nästan 3 timmar) när vi kom hem så ville vi åka till IKEA så vi åkte till den i kållered för det va sån kö hem till den vid bäckebol, så gick vi där inne en stund och sedan åkte vi till Bauhaus (eller hur det stavas) och kollade på badrums skåp till hennes å nicklas men det fanns bara stora så det blev inget =P När vi hade varit där så åkte vi även till Elgiganten och kollade lite, Gummsi ville ha en ny mobil men det blev ingen där heller! haha Vi bestämde oss även för att åka och äta Pizza så satt vi på pizzerian ett tag och pratade å kollade på tv =P sedan åkte vi hemmåt emot mig, men bestämde oss för att åka en sväng till så vi åkte till Ramberget... och tog hur mycket kort som helst å hade allmänt roligt =)
Min Gummsi ser ut som en riktigt bitch på kort! hahaha ;) *skoja gumman, du vet hur jag menar*
och jag ser ut som en utomjording typ, ser verkligen hel skum ut! haha
Efter det så åkte vi hemmåt igen och sa hejdå.

Tack Gummsi för en underbart rolig dag med många goa skratt! =) Älskar dig vännen!


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0