glömde...

...skriva att jag & Gummsi även va och hälsade på Pappsi idag! =) Tack vännen för att du åkte med!

-
Jag saknar honom verkligen hur mycket som helst! Varje gång jag tänker på att han inte längre finns vid liv så blir jag rädd, jag får en jätte konstig känsla i hela mig, en känsla jag inte vill ha... jag vill ju ha tillbaka min Pappa, men jag vet ju att det aldrig går... tyvärr...

Jag satt och kollade på ett bröllop igår på nån sida på nätet.. tror att det va ifrån våra bästa år, men det är skit samma vad det va ifrån, men iallafall så när Pappan skulle gå fram med sin dotter till altaret så börajde jag gråta hur mycket som helst, det va en av mina största drömmarn är jag va liten, att få ha min pappa med på mitt bröllop och att min pappa skulle få se mig i Bal klänning i slutet av gymnasiet, ingen av dessa drömmar gick i uppfyllelse eftersom att min Pappa dog två månader innan min bal... och det känns i hela kroppen när jag tänker på att jag inte kommer att få ha honom med på mitt bröllop, för jag VET att han hade varit så stolt! (inte för att jag ska gifta min nu men ändå, det är ändå tankar som man tänker ibland) men men livet måste ju gå vidare... och jag kämpar verkligen VARJE dag för att klara mig igenom dagarna, jag trodde att det skulle bli lättare för varje dag som gick... men jag ska helt ärligt säga, det är FÖRJÄVLIGT att leva utan Pappa!!

nej nu ska jag sluta tjata... va bara tvungen att få ur mig lite.....

Kommentarer
Sofia

Jag tror nog allt att din pappa fick se dig i din klänning vid balen. Han är alltid med dig och kommer alltid vara en del av dig. Du är formad av honom både utseendet och sättet.. På så sätt är han alltid där! Ha en bra dag i smögen!

2008-07-17 @ 11:19:14
URL: http://fialuringens.blogg.se/
gabriella

han kommer se dig lika bra som om han satt på främsta bänkraden ems. :)

2008-07-17 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0