Sjuk igen =(

Jag förstår verkligen inte varför jag bilr sjuk typ var och varranan vecka, nu har jag feber å världens huvudvärk och ont i halsen.. tungan e helt uppsvullen.. de känns as äckligt.... att man aldrig kan få vara helt frisk.. men men det blir väll till att bädda ner sig i sängen snart igen å vila upp sig, så får ja väll se om jag kan jobba i mån, jag måste kunna de för jag behöver ju pengarna... =/  men iofs att jobba när man inte mår bra, det är inte heller det roligaste, jag åker ju till sälen nästa lördag så då måste jag vara frisk.. det ska bil så skönt att komma bort ett tag ifrån allt.
Jag & Gummsi å maaassssaa snö =D sen e vi ju såklart massa andra oxå hehe. ska bli underbart! =D


nä nu orkar jag faktist inte skriva mera, är så sjuk trött å mår skit dåligt... *suck*

Kommentarer
Sofia

Va kul att höra.. :) Inte att du va sjuk igen, men att du tittar in till min blogg lite då och då...

2008-01-14 @ 18:34:04
URL: http://fialuringens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0