Sälen - Stöten - 2008 - Gummsi mfl..

Hej alla glada kottar där ute i landet =P
Imorse bar det iväg till Stöten, vi skulle åka runt 9 men kom iväg strax före 10 =P.
Resan upp gick jätte bra, men vi va ju tvugna att stanna ett par gånger, eftersom att vi har två små småttingar med oss.. Joel på 5 Månader å Felicia på 2 månader.. och sen stora prinsessan på 4 år =) men efter typ 10 timmar va vi framme hehe!

Så packade vi upp, å lite sånt.. busade lite med Nathalie!

Jag å Linda gick ut på promenad i typ 10 min, sen va de för kallt så vi gick in haha.. Det är ca 60cm - 1 meter snö ute, hur mysigt å underbart som helst! =) så imån blir det massa lek å bus i snön! =D UNDERBART!!!

Nä om man kanske skulle försöka få sig lite sömn nu oxå innan man ska upp igen hehe.. kanske är bäst att passa på att gå å lägga sig när man e trött hehe... Alla andra sover ju redan för läääängesen!

men men, får se om jag skriver nått mera i veckan... annars skriver när jag ja kommer hem!

Hej hopp!


Kommentarer
Nancy

oooohh.. jag vill meed ):

2008-01-20 @ 01:37:21
URL: http://giveitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0