Sjukhusbesök hela dagen lång...

Idag har nog varit den längsta dagen i mitt liv, jag har suttit på sjukhuset heeeeeeela jävla dagen, för att jag hade ett röd-sprängt öga och va svullen. trodde först att det va ögoninflammation, men de efter 6 timmar på sjukhuset med massa undersökningar å bedövnings grejer i ögat å droppar hit å dit, så kom dom fram till att jag har fått sår på näthinnan i ögat... *AJ* så just nu är jag halv blind på ögat..och min pupill e SVIN stor, man ser inte ens de blåa på mitt öga... eller jo man ser byyyytte byttte lite av de, annars så e ögat helt svart... kändes lagom roligt att sitta massa timmar på sjukhuet och se ut som ett mongo... men jag fick ögonslava som tur va, som ska ta bort detta så det ska nog bli bra snart igen =)
-
Träffade Billy idag igen! Han va även hemma igår en sväng när vi hade kalas för Mamma, det va verkligen jätte roligt att du ville komma!! =)
Idag va vi en stund hos mig igen, sen åkte vi å handlade massor av mat å annat.. sen åkte vi till han en sväng å sen till mig igen =) Det är verkligen underbart roligt att vara med dig =)
-
Nu ska jag sova å vila ögat... sorry om det är massa stavfel i inlägget, ser trotsallt bara på ett öga...

godnatt!!

Kommentarer
Eva-Lena

Låter inget vidare Emma. Hoppas du blir bättre snart.
Kram

2008-02-26 @ 08:23:21
URL: http://www.evalena.blogg.se
Hanno

Emmo är mongolid! Men jag älskaar dig ändå :D

2008-02-26 @ 08:45:23
URL: http://Hann0.blogg.se
Nancy

oh, låter inte kul alls.
Hur lyckas du få allt ? =P

2008-02-26 @ 17:22:53
URL: http://giveitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0