Onsdag.

Ja shit va veckan går fort, det är redan onsdag =S bara två arbetsdagar kvar denna veckan, och på Fredag är jag tidigt så då slutar jag redan klockan 2 så då blir dagen å helgen mycket längre =D underbart kanske inte fullt så underbart att behöva börja jobba klockan 6, men men nångång måste man ju testa på det oxå! hehe =)

Idag har jag jobbat å sen efteråt så drog jag med Mamma å Karina till kungsmässan och kollade lite, gjorde av med lite pengar..  borde verkligen sova nu men denna veckan har jag varit uppe jätte sent varje kväll, är så himla trött på morgonen så jag borde ju gå å lägga mig tidigt men nej nej.. så smart e jag inte =P haha

Imorgon är det alla hjärtans dag.. och i år är man ensam...så man får väll fira den med sig själv ! haha nej jag får se om Brorsan, Jenny & Joel e hemma en stund på eftermiddagen, så kanske man kan åka dit å kolla hur dom har det och hur lill prinsen mår =) men men det återstår att se i mån hur det blir.

Nu ska jag sova =P eller iallafall snart... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0