Billy

Idag så träffade jag en underbar söt kille som bjöd mig på fika!
Jag hämtade honom typ hos han, så åkte vi in till stan, å gick till Café Mio, hade inte varit där på as länge.. det va roligt att gå dit igen, och spec men en snäll söt kille! =)

Efteråt så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så fick åkte till han och spelade guitar hero =)
Det va mycket roligare än vad jag trodde, även fast de inte gick så jääätte bra för mig.. inte i början iallafall, men efter ett tag gick de liiiite bättre =D

Jobbat har jag oxå gjort idag som alltid ! hehe.. underbart roligt! å nästa måndag får man lön =D
har sån lust att köpa nått nytt roligt, men vad? =)

Nu ska jag snart ta och sova så jag orkar jobba i mån igen! hehe.

Godnatt alla!

Kommentarer
Nancy

weeii :)

2008-02-19 @ 16:33:18
URL: http://giveitall.blogg.se
Hanno

Jag är verkligen superglad för din skull vännen, kan inget annat än att le när jag läser din blogg :D detta är du värd. Jag saknar dig!

2008-02-22 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0