Min vecka!

Hela denna veckan så va jag och hjälpa till att passa Joel när Jenny och massa andra höll på att måla å greja i Joel,Jenny & Jockes nya lägenhet! Jag har även haft jul mys med jobbet en kväll! =)
Ja det är typ vad jag gjort!

Fredag så såg jag på Idol, och visst va de rätt som gick vidare! helt underbart!! =D

I går så va jag,Gummsi & Emma på Nanne Grönvall, och fan va grym hon va! Riktigt nice va det!
Först så va vi och käkade mat på resturang, där de blev lite fel å trassel men de löste sig till slut, efteråt så gick vi till bryggeriet en sanbbis och tog varsin cider innan vi gick till rondo! Efter Nanne så gick vi till sticky, kvällen va verkligen jätte lyckad, hade riktigt roligt! Tack mina goa tjejer för en underbar kväll!
Även Robin (Emma pojkvän)  och hans kompis Niclas kom, det va väldigt roligt att även dom kom!

Idag så har jag varit på Liseberg med Jessica och Alice, vi åt först på donken innan vi åkte till Liseberg, när vi va där så åkte vi lite grejer... och tittade runt lite, men det va så jävla kallt så vi åkte in till stan å tog en fika innan vi åkte hem! =)
Tack för en mysig dag!

ett tips, åk ALDRIG kaffekopparna på liseberg om du är bakis... fan va jag mådde illa efteråt! haha

och nu sitter jag här och är skit trött så ja ska snart sova!

Vad händer i veckan gott folk?


Kommentarer
Linda

Så ska det se ut gummsi. :)

2008-12-07 @ 22:04:30
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Mårten

som jag sa igår jag skulle itne ens åka kaffekopparna nykter! ;) hahaha japp mys mys även om killarna förstörde våran girls night men det blev ju bra tillslut ;P uppdatera mig ;) hahahah :-*

2008-12-08 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0