Min Jul!

Ja nu va det ett tag sedan igen som jag uppdaterade och sen sist så har de ju hänt en hel del grejer..

jag har "håll i er" jobbat "som vanligt. ;)
sen dagen innan julafton så hade vi lite mini julafton hemma hos min brorsa, för han,Jenny & Joel skulle tyvärr inte vara med oss på julafton.. där blev det lite julklappar utdelade av tomten, och joel va så söt, han va först väldigt reserverad för tomten, han stod stel som en pinne och kollade, det såg verkligen hur sött ut som helst, men efter ett tag gick det mycket bättre och tomten fick t.om en puss =)
Efteråt åkte jag å Jenny upp til kungälv och tittade till katterna, Jenny hjälpte mig även att rensa kattlådan. Tack så mkt!

På julafton så åkte jag först till min älskade pappa och tände ett ljus och satte en liten tomte, jag tyckte att även han skulle få en julklapp såklart hehe..
Julafton spenderades sedan hos mormor å morfar hela dagen å kvällen, det va jätte mysigt som vanligt, med massor av julklappar och god mat och trevligt sällskap av släckten! hehe.. =)
Tack så jätte mycket för alla fina julklappar som jag fick!

ja kan skriva sen vad jag fick för nått =P

Senare på kvällen så åkte jag till kungälv (jag är nämnligen kattvakt för linda å nicklas katter, och jag hade iofs inte behövt åka upp till dom för jag hade sagt till lindas mamma att jag skulle sova hemma den natten, så dom lovade att kolla till dom, men jag fick så dåligt samvete så jag och Karina åkte dit en snabbis! =)

Sen resten av veckan så har jag passat katter, varit med underbara vänner och haft det riktigt trevligt! =)
hur underbart som helst! =)

Nu dör snart batteriet så jag får väll spara mitt inlägg så att de inte försvinner... men bilder kommer en annan dag!
Nu måste jag sova, är skit trött!

Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0