Lördagen & Söndag

Igår blev en lyckad dag/kväll
Hanno kom och Louise kom!
Jag å Hanno satt å kollade på saltkråkan medans vi väntade på Louise, riktigt mysig film, en av om bästa barnfilmerna! hehe.. När Loiuse kom så åkte vi och åt pizza.. =)
Efteråt så åkte vi till kungälv å hämtade nyckeln hos Gummsi, stod där en stund å tjötade lite innan vi åkte igen, vi åkte in till stan en snabbis (åkte bara runt) sen hem igen, då åkte tyvärr Hanno hem =( Lite tråkigt att du åkte så snabbt vännen, men det va jätte roligt att du kom! =) Vi måste träffas oftare!
Jag å Louise åkte och köpte lite gott att äta som vi skulle ha när vi tittade på tv, så åkte vi till Ralf, där blev det dansbandskampen och svensson svensson innan vi åkte hem igen. Jag å Louise spelade lite Eye Toy, fan va roligt vi hade, men jäkla va jobbigt det va, jag har träningsverk idag! hahha snacka om otränad!
Sen åkte vi till stan å hämtade Niclas, så åkte han med till Kode å lämnade Louise, sen lämnade jag av Nicke hemma hos sig!
sen hem å sov, och fan va gött jag somande! jag va skit trött.. som alltid nu för tiden!

Idag vet jag inte än vad ja ska göra, ska kanske till kungälv, det är inte helt bestämt än.. får se hur det hela slutar!
annars så ska jag bara vara hemma..!




vad har du gjort i helgen?

Kommentarer
Louise

Jag har varit med dej:D

2008-12-21 @ 16:35:26
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
sessan

jaa du.. ska jag sjunga en låt för dej??

eller ska jag bara fråga?

jag frågar..

börjar de bli löv in tha air? haha

2008-12-22 @ 21:57:28
URL: http://sessanfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0